Algemene fysiotherapie

Algemene Fysiotherapie

Fysiotherapie is voor mensen van alle leeftijden die als gevolg van een lichamelijke aandoening of beperking, problemen ondervinden tijdens het uitvoeren van activiteiten in het dagelijks leven.

Een fysiotherapeut onderzoekt, behandelt, adviseert en begeleidt bij stoornissen in houding en/of beweging. Dat kan zijn bij klachten of blessures van spieren, pezen, banden en/of gewrichten. Ook gevolgen van functiestoornissen aan het zenuwstelsel, hart, de bloedvaten, longen en/of huid kunnen worden behandeld. Veel klachten in het houdings- en bewegingsapparaat kunnen door de fysiotherapeut positief worden beïnvloed.

De klachten waarmee patiënten bij de fysiotherapeut komen, zijn dan ook zeer uiteenlopend: pijn, krachtsvermindering, ademhalingsproblemen, zwellingen en/of beperkingen in de beweging. De aandoeningen kunnen bijvoorbeeld zijn ontstaan tijdens het sporten, het uitoefenen van werkzaamheden, als gevolg van een ongeval of door het ouder worden. Naast de behandeling van klachten besteedt de fysiotherapeut ook veel aandacht en zorg aan het voorkomen dat patiënten nog eens met dezelfde problemen worden geconfronteerd.

Maak een Afspraak

Voor een fysiobehandeling bij Fysio de Bevelanden heeft u in de meeste gevallen geen doorverwijzing nodig van uw huisarts. Het maken van een afspraak doet u gemakkelijk via het inschrijfformulier of via telefoon.

Maandag - vrijdag

Op afspraak van 08.00 - 18.00